ICT-ala - Tampereen teknillinen yliopisto

ICT-ala

Ohjelmistoammattilaiset ovat avainroolissa toimintojen ja toimialojen digitalisaatiossa. Laajamittainen uudistamistarve mm. teollisuudessa ja julkisen sektorin eri osa-alueilla vaatii aitoa uudelleenajattelua, todellista toimintatapojen haastamista ja systemaattista liiketoimintaosaamisen kehittämistä - teknologiaosaamista unohtamatta.

Menestyjät kasvattavat nyt osaamista, jota tarvitaan tulevaisuudessa.

Ohjelmistoalan osaamisen ytimessä:

  • asiakas- ja toimialaosaamisen syventäminen
  • pyrkimys kokonaisvaltaisiin ohjelmistoratkaisuihin
  • uusasiakashankinta ja jatkomyynti
  • moderni johtaminen ja esimiestyö
  • uudet teknologiat ja teknologiajohtaminen

Avoimet koulutukset:

Asiantuntijan myyntiosaaminen (koulutus päättynyt)
Pilviteknologian asiantuntijaohjelma (koulutus päättynyt)
Robotiikan ja robotisaation asiantuntija (koulutus päättynyt)

Räätälöitävät koulutukset:

Teknologiatyöpaja
Toimialasprintti
Ohjelmistotiimin asiakkuussparraus

Muu toimialalle soveltuva koulutustarjonta:

Asiakas- ja käyttäjäkokemus liiketoiminnan kehittämisessä
Executive MBA in Business Renewal
Executive Program in Rethinking Business
Data ja analytiikka liiketoiminnan kehittämisessä
General Executive MBA (Pori)
General Executive MBA (Tampere)

Johtamisviestintä
Muutosjohtaminen
Systeemiajattelu johtamisen työkaluna

 

Ota yhteyttä!

Kerromme mielellämme, kuinka TTY:n täydennyskoulutus voi olla avuksi osaamisen kehittämisessä sekä yksilön että organisaation näkökulmasta. Räätälöimme organisaatiokohtaista koulutusta ja muokkaamme avointa koulutustarjontaa asiakkaidemme tarpeen mukaiseksi.

Saila Leivo
asiakkuuspäällikkö

Linkedin/heinialavannesluoma @HeiniAV 
040 569 8835
saila.leivo@tut.fi

 

Asiakaskokemuksia

”Koulutus oli täydellinen. Sain lisäpotkua ja voimavaroja sekä työkaluja nykyiseen MDM-hankkeen tilanteeseen että lähitulevaisuuden tiekarttaan. Sain ylipäänsä ajankohtaista tietoa siitä, missä mennään Big Data –asioissa, asiakastiedon laadun kehittämisessä ja analytiikan hyödyntämisessä. Lähiopintopäivillä oli mukava tavata muiden yritysten henkilöitä jotka pystyivät jakamaan osaamistaan ja benchmarking-tietoa. Jalkautin koulutuksessa oppimani asiat saman tien tiimeissämme ja johto- ja ohjausryhmissämme kertomalla, mitä uusia asioita tuli esille ja esittämällä hankkeessamme konkreettisia kehitystoimenpiteitä. Pystyin myös suoraan hyödyntämään opiskelumateriaalia ja akateemisia viitekehyksiä mm. kypsyys- ja auditointitarkoituksiin. Kaikki koulutuksessa saatu tieto oli hyvin paketoitu ja hyödyllistä. Suosittelen erittäin lämpimästi tätä koulutusta kaikille Big Datasta kiinnostuneille henkilöille jotka tarvitsevat ymmärtää mitä Big Data on tai jotka tarvitsevat tukea omiin kehitysprojekteihinsa.”

Susanna Virta, Customer Relationship Manager
K-Plus Oy                            
Big Data ja data-analytiikkakoulutus 3-10/2014

”Osallistuin Big Data ja data-analytiikkakoulutukseen, sillä halusin ymmärtää paremmin mitä mahdollisuuksia kehittynyt analytiikka tarjoaa nyt ja tulevaisuudessa. Koulutus osoittautui jopa moniulotteisemmaksi kuin ennakkoon ajattelin ja opitut asiat ovat auttaneet minua tunnistamaan missä tilanteissa ja kuinka oma organisaationi voisi paremmin hyödyntää analytiikkaa. Suosittelen koulutusta ehdottomasti. Se antaa hyvän ymmärryksen eri tavoista joilla analytiikkaa voi hyödyntää minkä tahansa liiketoiminnan kehittämisessä, etenkin niille jotka eivät ole välttämättä itse kiinni konkreettisesti analytiikan kehittämisessä omissa organisaatioissaan. Koulutuksen puitteissa oli myös erinomaisen hyvä mahdollisuus nähdä ja kuulla kuinka analytiikkaa hyödynnetään muissa organisaatioissa ja muilla toimialoilla.”

Jukka Salmikuukka, Director, New Business Concepts
KONE Oyj
Big Data ja data-analytiikkakoulutus 3-10/2014

 

Päivittäjä: Katri Rauvola, 07.06.2017 15:38.
Sisällöstä vastaa: Leivo Saila
Asiasanat: opiskelu ja opetus, palvelut ja yhteistyö, ict, ohjelmistoala, digitalisaatio, big data, datatiede, data-analyysi, analytiikka, koulutus, hankinta, ostoprosessi, palvelumalli, teknologia, johtaminen, toimintatapojen kehittäminen